Ontvangst van klanten aan onze receptie werkplaats, creatie van nieuwe klanten, werkorders en voertuigen
Actieve opvolging, beheer en afwerking van de werkorders : communicatie naar werkplaats en klant
Inplannen van afspraken, administratieve voorbereiding werken, beheer plansysteem
Werkplanning en -verdeling in samenspraak met teamleaders op de werkvloer
Toepassen procedures & onderhoudsplannen in het bijzonder inzake garantie en Reparatie- & Onderhoudscontracten.
Documenteren van de werkorders, grondige, zorgvuldige voorbereiding (codage) voor facturatie en/of claiming
Optimaliseren van de werkinstructies (via checklists) aan de monteurs i.f.v. kwaliteit en efficiency in overleg met de Service Manager
Opmaken van offertes en bestekken.
Opvolgen verzekeringsdossiers bij schadeherstellingen
Opvolgen, coördineren en uitvoeren van recall-, service- en veiligheidscampagnes
U volgt alle relevante proceduretrainingen + een selectie van de belangrijkste product-technische en alle receptie vaardigheidstrainingen
Werkplanning en administratieve coördinatie en verwerking 24u depannage service – Werken met Carpass, ROB-Renta
Profiel
Paraat en actueel technisch kennis niveau bachelor auto- of trucktechnologie of gelijkwaardig door ervaring is essentieel
Hands-on mentaliteit, sterk oplossingsgericht, creatief en innoverend, analytisch, stressbestendig, flexibel en multifunctionele teamspeler
Spontaan communicatievaardig, met een zelfstandige en verantwoordelijke instelling
Gestructureerde werkmethodiek en –discipline, planmatige aanpak
Aanbod
Je komt terecht in een familiale groeiende onderneming.
Naast een polyvalente job in een aangenaam team, heb je mooie werkuren, opleidingsmogelijkheden en een mooi verloningspakket.